loading...

لوازم یدکی جک در مشهد

بازدید : 3
سه شنبه 14 فروردين 1403 زمان : 13:10

علائم فساد شمع خودرو
حتی در شرایطی که آفریننده خودرو داعیه نماید که شمع‌ ها می توانند تا بازه مجال وقت گیر سوای خلل شغل نمایند، حالت و عامل ها مختلفی می توانند منجر فرسودگی و فساد زودتر آن ها شوند.

لوازم یدکی جک در مشهد

دلایل مختلفی مانند وضعیت محیطی نامساعد یا این که روغنی شدن شمع و… می توانند منجر نقص سعی شمع‌ ها شوند.

قطعات جک در مشهد

نکته حائض اهمیت این میباشد که مسلما از شمع های آیتم پذیرش خودروساز و استاندارد به کارگیری نمایید تا قدمت موتور و بقیه اثاثیه و قطعات ماشین ارتقاء یابد.
در‌پی به پژوهش علائم فساد شمع های خودرو میپردازیم:

۱- احتراق ناقص
احتراق ناقص وقتی صورت میدهد که ادغام سوخت و هوا در باطن سیلندر به گونه ای ایراد داشته باشد و مراحل احتراق به صدق اعمال نشود. این اختلال می تواند به انگیزه دست اندرکاران مختلفی تولید خواهد شد، که در فیض خروجی موتور و تلاش کلی خودرو ذیل اثر قرار می‌گیرد.

هنگامی که سوخت در سیلندر به صدق مشتعل نشده و احتراق بی نقص ایفا نشود، واحد سنجش آلودگی‌ها در گازهای خروجی از پیشرانه ارتقاء مییابد. این آلودگی‌ ها مشمول مواد مختلفی مثل اکسیدهای نیتروژن (NOx)، کربن مونوکسید (CO)، هیدروکربن‌ ها و ذرات آویزان باشد.

آلودگی‌های تکثیر یافته از پیشرانه به گوشه و کنار زیست زخم میزند و سبب ساز به تغییرات اقلیمی، آلودگی هوا، و اثرات مخرب بر روی سالم آدم‌ها و اطراف زیست می‌گردد. به این ترتیب، حل خطاها مربوط به احتراق ناقص مشتمل بر تعمیرات و پیکربندی سیستم احتراق، به کارگیری از سوخت کیفیت بالا، و رسیدگی منظم بر وضعیت موتور و بازبینی شمع ها میگردد تا از نشر آلودگی به دستکم رسیده و به مراقبت تندرست دور و بر زیست امداد خواهد شد.

۲- رمز و صدای موتور و لرزش آن در شرایط درجا فعالیت کردن
عدم احتراق درست در سیلندرها میتواند به وجود صداها و لرزش‌های ناخواسته در خودرو باعث میشود. هنگامی که شمع به صحت شغل نکند و احتراق سوخت شکل نگیرد، سوخت مشتعل نشده وارد پیشرانه میشود. فیض این حالت دربرگیرنده راز و صدای بلند، لرزش‌های ناخواسته، ارتقاء مصرف سوخت، و کاهش کارایی کلی خودرو خواهد شد.

هنگامی که نسبت ادغام سوخت به هوا در باطن سیلندرها از مقادیر مطلوب کمتر گردد، سبب به ساخت راز و صداهای ناخواسته در طول کارکرد درجا می گردد و همینطور منجر کاهش همت و همت موتور خودرو می‌گردد.

۳- افت عجله خودرو
مکث در برخورد موتور در طی فشار دادن پدال گاز وقتی فیس می دهد که احتراق صحیح در سیلندرها اجرا نشده و به ژرف اندیشی می‌ افتد. این ایراد معمولاً با عدم انطباق نسبت سوخت به هوا و خطاها در سیستم احتراق در امر میباشد.
هنگامی که موتور خودرو پایین فشار قرار میگیرد (مثل فرصت عجله گیری) البته احتراق صحیح صورت نمی‌دهد، تعقل در ارسال اقتدار به چرخ‌ ها ساخت‌و‌ساز می‌گردد.

تلاش اشتباه یا این که نامناسب شمع خودرو اثر متعددی بر عجله گیری و کارکرد موتور دارااست. در صورتی شمع‌ ها چگونگی پایینی داشته باشند و جرقه ضعیف یا این که نامناسب تولید نمایند، احتراق مطلوب در سیلندرها شکل نمی گیرد. این قضیه به کاهش اقتدار موتور باعث میگردد. در فیض، عجله گیری و سعی پیشرانه زیر اثر قرار گرفته و جواب مطلوب به فشار دادن پدال گاز نمی دهد.

۴- ارتقا سوخت مصرفی خودرو
ادغام نامناسب سوخت و هوا در یک یا این که یکسری سیلندر از موتور خودرو سبب ساز به اتلاف سوخت و کاهش بازده پیشرانه می‌شود. هنگامی واحد سنجش سوخت بیشتر از اندازه مایحتاج باشد یا این که احتراق درست صورت ندهد، بخشی از سوخت فارغ از احتراق از خودرو بیرون میشود، که‌این فرمان سبب به افت سعی و ارتقا مصرف سوخت می شود.

عدم کارایی درست شمع خودرو سبب عدم ساخت جرقه کارکشته و مفید برای احتراق سوخت میشود. در‌این حالت موتور سوخت بیشتری را مصرف می نماید تا به تلاش مناسب رسد و در فیض مصرف سوخت خودرو ارتقا مییابد.

تحقیق ظریف بر معیار مصرف سوخت خودرو عنایت متعددی داراست و ایرادات مختلفی میتوانند به ارتقاء ناگهانی مصرف سوخت سبب ساز شوند که یکی کارداران اساسی در‌این در میان، آلوده شدن یا این که فساد شمع‌ ها میباشد.

۵- به مشقت پر‌نور شدن ماشین
وجود نقص‌ یا این که نقصان در شمع خودرو می تواند تأثیر متعددی بر کوشش موتور داشته باشد. در شرایطی که شمع‌ها صحیح شغل نکنند یا این که آلوده شوند، موتور بی سروصدا گردیده یا این که به مشقت پر‌نور می‌گردد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 129
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی